Nu ook gecertificeerd voor HKO (Haptonomie voor Kind en Ouder)
 

Algemene Voorwaarden

1. Kosten
Een behandeling haptotherapie kost 80-, en duurt ongeveer 50-60 minuten. Telefonische kennismaking is vrijblijvend en kosteloos. Een eerste intake duurt 60 minuten en het tarief is gelijk aan één behandeling.

2. Betaling en vergoeding
Na de behandeling stuur ik de factuur per mail. De betaling kan via overboeking of iDeal worden voldaan. Het bedrag dient dan binnen 14 dagen op mijn rekening te staan. De factuur kan ingediend worden bij uw zorgverzekeraar. Omdat ik aangesloten ben bij de Nederlandse Federatie Gezondheidszorg (NFG) worden de behandelingen door de meeste zorgverzekeraars gedeeltelijk vergoed vanuit de aanvullende verzekering. Neem voor meer informatie contact op met uw zorgverzekeraar. Het eigen risico wordt niet aangesproken.

3. Verhindering
Als u verhinderd bent, dient u de afspraak ten minste 24 uur van te voren af te zeggen. Is dit niet het geval dan wordt de gereserveerde tijd alsnog bij u in rekening gebracht. Verzetten of annuleren kan via de telefoon (06-22 33 75 83) of de mail (info@haptotherapienijmegen-annaschneider.nl).

4. Verslaglegging en informatie aan derden
Het informeren van huisarts/verwijzer gebeurt schriftelijk en alleen met uw instemming. Verder overleg met derden gebeurt alleen in samenspraak en met uw toestemming. Het schrijven van rapporten aan derden zal in rekening worden gebracht.

5. Beëindiging
Ter afsluiting van het therapieproces is er altijd een afsluitende behandeling of gesprek. Beëindiging van het therapieproces wordt door u of mij in het voorlaatste gesprek aangekondigd. Terugkoppeling met huisarts of verwijzer gebeurt wederom in samenspraak en met instemming.

6. Schade
De therapeut is niet verantwoordelijk voor (im)materiële schade die u geleden heeft tijdens het bezoeken van de praktijk. Dit geldt ook voor zoekgeraakte spullen.

7. Beeld- of geluidsopnamen
Voor het maken van beeld-of geluidsopnamen is schriftelijke toestemming van de therapeut nodig.

8. Klachten
Indien er klachten zijn, laat het mij zo snel mogelijk weten. Dan werken we samen aan een oplossing. Mochten wij er samen niet uitkomen, dan ben ik aangesloten bij een klachtencommissie van de NFG.

Whatsapp logo